onsdag 8. juni 2011

Award!

Jeg har fått award! :)
Og ikke bare en, men to....!



Både hipp!i og Kristin har sendt denne videre til MEG -
tusen takk!!

Utfordringen er å fortelle åtte ting (som dere kanskje ikke allerede vet) om meg selv.... OG sende awarden videre til fem bloggere som jeg liker og som inspirerer meg. Disse bloggene må ha under 100 følgere..

¤

Here we go....

1. Jeg har dilla på sjokolade - kan spise nesten ubegrenset!

2. Jeg er et ordensmenneske.

3. Jeg har hatt leukemi, og i desember i år er det 10 år siden jeg ble beinmargstransplantert.

4. Samboeren min gjennom 12 år er svensk.

5. Jeg er opprinnelig fra Gudbrandsdalen.

6. Jeg er utdannet tolk for døve, døvblitte og døvblindblitte.

7. Jeg ser MYE på tv... Liker best vinteridrett og fotball, og er hekta på "home and away"...


8. Skulle ønske jeg kunne synge!

¤



Jeg ønsker å sende awarden videre til disse inspirerende blogge-damene:





 

Ingen kommentarer: