mandag 8. august 2011

Litt småtteri

Jeg begynner så vidt å komme igang igjen ved symaskinene etter ferien. Her viser jeg frem to lommebøker med kortholdere som jeg har sydd til to fine damer. De har selv vært på syrommet og plukket ut stoffer :)






Stoffer fra Stoff og Stil, glidelåsen er 15 cm og kortholderen har plass til 6-8 kort.





Lille, nydelige Sølje trenger smekker!
Hun er en varm jente og kan IKKE ha fleece under jerseyen på disse siklesmekkene. Derfor har jeg sydd fire stk med tynn, hvit sommerfrotte bak. Håper Sølje kommer til å trives med disse, og at hun ikke blir så VARM!


Prikker fra textart


Lukkes med trykknapp


Apekatter fra Olssons Tyger


Stjerner fra cethodesigns...


...og bondegårdsjersey fra samme sted



Herlige farger i sola -
som bare såvidt stakk igjennom i dag...

Ha en god uke!


2 kommentarer:

ReVinyl sa...

Hei Tinamor!

Va skjer a baghera?

Kjempefine ting du har sydd. Gleder meg til å ta disse lommeetuiene dine i nærmere øyesyn.

Også litt spent på å høre hva som skjer med deg fremover...Kanskje vi skal møtes om ikke lenge? Go klæm

Tilla sa...

Så fine de var:) Det er firetrådsoverlock du syr disse med??