lørdag 8. oktober 2011

Strikketøyoppbevaring!

I høstferien var jeg på sytreff hos fru-jansen
Solveig var også der, og vi tre damene storkoste oss ved symaskinene!
Selvom det ble mye skravling, fikk vi da sydd litt også :)

På tapeten hadde vi blant annet FIRKANTMAPPER uten synlige sømmer inni..
Vi fant en link, klippa/skjærte stoff og satte igang

Her er min :



Jeg har brukt Tilda-stoffer både utenpå og inni. Det blå fikk jeg til bursdagen min av Børre og Linda :)
Ellers er den fora med platevatt



Jeg skal bruke min til å huse strikketøyet/hekletøyet mitt.
Den er såpass stor at den har plass til et ganske stort håndarbeid



Vil du lese mer om sytreffet eller se bilder av mappene til de andre damene?
Klikk her


¤

Ellers har jeg sydd fem nye luer.
To av dem er allerede borte, og tre har jeg lagt ut i Epla-butikken min





Takk til alle dere som er innom her, og takk for alle hyggelige kommentarer!

Fortsatt god helg :)





2 kommentarer:

Mette Edvardsen sa...

Den mappa var knall fin Tina :-)Har du noe link/mønster til den eller de runde Tina kurvene du har laget? Luene var også knall fine :-) Syr en del luer jeg også,enkelt og kjapt å sy de.

Janne Bakke Groth sa...

Så utrolig fin mappe, sånn kunne jeg tenkt å sy meg til strikketøyet mitt også! :)